Miért csatlakozz hozzánk:
- Teljes munkaidős állandó állás, rugalmas munkaidővel (H-P: 8-16 óráig).
- Kiváló csapatmunka környezet, ahol minden lépésben támogatást kapsz.
- Nyugodt vállalati kultúra, amely értékeli a kemény munkát, a kreativitást és az egyéniséget.
- Folyamatos képzési és karrierfejlesztési lehetőségek, amelyek segítségével teljes potenciálját elérheti.
Az Ön mindennapi szerepe:
- Adminisztratív támogatást nyújt, beleértve a naptárak kezelését, a találkozók ütemezését, valamint az utazások, repülőjegyek és szállások megszervezését.
- Kezelje a bejövő és kimenő kommunikációkat, például telefonhívásokat, e-maileket és dokumentumok előkészítését.
- Adatbevitel végrehajtása, nyilvántartások vezetése és szervezett iktatórendszerek biztosítása, beleértve a képzési nyilvántartások vezetését.
- Irodaszerek, papíráruk, tea/kávé, nyomtatás kezelése és elérhetőségük biztosítása.
- Segítségnyújtás a recepciós feladatokban és a látogatókezelésben.
- Találkozók és események koordinálása, beleértve az ütemezést és az anyagok előkészítését.
- Dokumentumok feldolgozása és iktatórendszerek karbantartása.
- Segítségnyújtás a számlaköteles számlák rendszerünkbe történő bevitelében.
- Segítségnyújtás a hitelkártya-egyeztetésben és a költségelszámolásban.
- Segítségnyújtás a személyzet napi munkaidő-nyilvántartásainak és nyilvántartásainak rendszerünkbe való bevitelében.
- Szükség esetén segít különféle feladatokban, például alapvető könyvelésben, kutatásban és projekttámogatásban.
Követelmények:
- Középiskolai végzettség vagy azzal egyenértékű; irodai adminisztrációs vagy kapcsolódó területeken szerzett további végzettség vagy bizonyítvány előnyt jelenthet.
- Igazolt tapasztalat adminisztratív vagy irodai támogató munkakörben.
- Jártasság az irodai szoftverek, például a Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) és más releváns eszközök használatában.
- Kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készség.
- Erős szervezési és időgazdálkodási képesség, a feladatok rangsorolásának és a határidők betartásának képessége.
- A részletekre való odafigyelés és pontosság az adatbevitelnél és a dokumentumfeldolgozásnál.
- Ismerje az irodai berendezéseket és eljárásokat, például nyomtatókat, szkennereket és iratrendszereket.
- Képes az érzékeny és bizalmas információk diszkréciós kezelésére.
- Erős interperszonális készségek és csapatban való jó munkavégzés képessége.
- Rugalmasság és alkalmazkodóképesség a változó munkaigényekhez és a dinamikus irodai környezethez.
- Problémamegoldó és multitasking képességek.
- A könyvelési alapelvek ismerete előnyben részesíthető, de nem mindig szükséges.
Állás típusa: Teljes munkaidő
.$ads={1}