Irodai asszisztens


 

Miért csatlakozz hozzánk:

  • Teljes munkaidős állandó állás, rugalmas munkaidővel (H-P: 8-16 óráig).
  • Kiváló csapatmunka környezet, ahol minden lépésben támogatást kapsz.
  • Nyugodt vállalati kultúra, amely értékeli a kemény munkát, a kreativitást és az egyéniséget.
  • Folyamatos képzési és karrierfejlesztési lehetőségek, amelyek segítségével teljes potenciálját elérheti.

Az Ön mindennapi szerepe:

  • Adminisztratív támogatást nyújt, beleértve a naptárak kezelését, a találkozók ütemezését, valamint az utazások, repülőjegyek és szállások megszervezését.
  • Kezelje a bejövő és kimenő kommunikációkat, például telefonhívásokat, e-maileket és dokumentumok előkészítését.
  • Adatbevitel végrehajtása, nyilvántartások vezetése és szervezett iktatórendszerek biztosítása, beleértve a képzési nyilvántartások vezetését.
  • Irodaszerek, papíráruk, tea/kávé, nyomtatás kezelése és elérhetőségük biztosítása.
  • Segítségnyújtás a recepciós feladatokban és a látogatókezelésben.
  • Találkozók és események koordinálása, beleértve az ütemezést és az anyagok előkészítését.
  • Dokumentumok feldolgozása és iktatórendszerek karbantartása.
  • Segítségnyújtás a számlaköteles számlák rendszerünkbe történő bevitelében.
  • Segítségnyújtás a hitelkártya-egyeztetésben és a költségelszámolásban.
  • Segítségnyújtás a személyzet napi munkaidő-nyilvántartásainak és nyilvántartásainak rendszerünkbe való bevitelében.
  • Szükség esetén segít különféle feladatokban, például alapvető könyvelésben, kutatásban és projekttámogatásban.

Követelmények:

  • Középiskolai végzettség vagy azzal egyenértékű; irodai adminisztrációs vagy kapcsolódó területeken szerzett további végzettség vagy bizonyítvány előnyt jelenthet.
  • Igazolt tapasztalat adminisztratív vagy irodai támogató munkakörben.
  • Jártasság az irodai szoftverek, például a Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) és más releváns eszközök használatában.
  • Kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készség.
  • Erős szervezési és időgazdálkodási képesség, a feladatok rangsorolásának és a határidők betartásának képessége.
  • A részletekre való odafigyelés és pontosság az adatbevitelnél és a dokumentumfeldolgozásnál.
  • Ismerje az irodai berendezéseket és eljárásokat, például nyomtatókat, szkennereket és iratrendszereket.
  • Képes az érzékeny és bizalmas információk diszkréciós kezelésére.
  • Erős interperszonális készségek és csapatban való jó munkavégzés képessége.
  • Rugalmasság és alkalmazkodóképesség a változó munkaigényekhez és a dinamikus irodai környezethez.
  • Problémamegoldó és multitasking képességek.
  • A könyvelési alapelvek ismerete előnyben részesíthető, de nem mindig szükséges.

Állás típusa: Teljes munkaidő

$ads={2}


 

.

$ads={1}

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال