A jövő az, amit mi alkotunk.
Amikor a cégünk tagja leszel, tagjává válsz globális csapatunknak, amelyben gondolkodók, újítók, álmodozók és cselekvők alkotják azokat a elemeket, amik a jövőt formálják.
Légi közlekedésünk megváltoztatásával, sugárhajtású repülőgépek környezetbarát üzemanyaggal történő ellátásával, épületeink okos és biztonságos vezérlésével, sőt azzal, hogy lehetővé tedd, hogy lélegezni lehet a Marson..
Hozd ki magadból a legjobbat.
A Honeywellnél való munkavégzés nem csak arról szól, hogy fejlesztjük az innovativ projekteket. Minden alkalmazottunk számára hozzáférhetők dinamikus karrierlehetőségek különböző területeken és iparágakban.
Csatlakozz hozzánk és tegyél hatást.
Lehetőségünk van egy Senior Controllership Analyst pozícióra, hogy csatlakozz a vállalatunk bukaresti csapatához.
A HR Adminisztrátor feladatai:
- Munkavállalók felvételéhez kapcsolódó dokumentáció elkészítése, beleértve, de nem kizárólagosan a szerződés előkészítését, a nyomon követést, a beillesztést és minden szükséges intézkedést.
- Kilépő munkavállalók dokumentációjának elkészítése, például igazolások, vízum meghívó levelek, ajánlólevelek.
- Munkáltatói igazolások, vízum meghívó levelek, ajánlólevelek készítése.
- Adatok és információk koordinálása és szolgáltatása a bérszámfejtés számára havi zárásra és más bérszámfejtéssel kapcsolatos folyamatokhoz.
- Szerződésmódosítások készítése és HR-szerződések elküldése a munkavállalóknak.
- Távollétek, biztosítások, nyugdíjterv, közlekedési adminisztráció, juttatások és bónuszok adminisztrációja.
- Helyi munkaidő- és távollétnyilvántartó eszközök adminisztrációja, az órarendek felülvizsgálata és frissítése, jelentések készítése, szabadságok (orvosi, ünnepi, szabadság) kezelése.
- Ad-hoc jelentések készítése a helyi hatóságoknak, dokumentáció terjesztése nyomtatott formában, információk biztosítása az auditokhoz, együttműködés a munkavállalói tanáccsal.
- Munkavállalói dokumentáció feltöltése/tárolása, lekérdezése, ellenőrzése digitális vagy papíralapú formátumban.
- Folyamatok létrehozása, karbantartása és frissítése rendszeres alapon (SOP-k és PM-ek).
$ads={1}
Elvárt képzettség:
- Felsőfokú gazdasági vagy személyügyi végzettség
- 2-3 év hasonló területen szerzett tapasztalat
- Kiváló számítástechnikai ismeretek
- Középszintű angol nyelvismeret (beszéd, írás)
- Rugalmas, proaktív, önálló, dinamikus személyiség
#LI-Hybrid
Additional Information
- JOB ID: HRD203264
- Category: Human Resources
- Location: Neumann Janos,Nagykanizsa,ZALA MEGYE,8800,Hungary