Titkárnő
Főbb feladatok, munkák:
irodai adminisztráció teljes körű vezetése, koordinálása különféle külső és belső kapcsolattartást szolgáló iratok, levelek, egyéb dokumentumok készítése, szerkesztése, sokszorosítása jegyzőkönyvek, statisztikák készítése, kezelése, tárolása számítógépes adatbeviteli feladatok végzése döntés-előkészítő háttéranyagok összeállítása, szerkesztése, továbbítása adminisztratív segítségnyújtás a vezetőnek, munkatársaknak, ügyfeleknek, számítógépes programok segítségével gyártáshoz szükséges alap- és csomagolóanyagok megrendelése beszállítókkal történő kapcsolattartás adatok, információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, iktatása ügyviteli program napi szintű használata kapcsolattartás partnerekkel, ügyfelekkel, munkatársakkal, külső szervezetekkel vevői igények felvétele, rögzítése, továbbítása a gyártás és az illetékes kollégák felé kapcsolattartás a vásárlókkal, egyedi igények nyomon követése, árajánlatok küldése humán erőforrással kapcsolatos feladatok végzése fuvarszervezésben történő aktív részvétel, a szükséges dokumentációk elkészítése kimutatások, összesítések készítése a vezetőség felé irodai készletgazdálkodási feladatok ellátása napi posta kezelése, továbbítása, feldolgozása, iktatása$ads={1}
Az álláshoz tartozó elvárások:
- minimum középfokú végzettség
- irodai adminisztráció területen szerzett szakmai tapasztalat
- stressztűrő személyiség, kombinatív gondolkodás
- dinamikus, önálló személyiség
- kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
- számítógépes ismeretek (Microsoft Office)
- ügyviteli szoftverek ismerete
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
-
felsőfokú, szakirányú végzettség
Amit kínálunk:
- versenyképes jövedelem
- Laptop, céges telefon
- hosszú távú munkalehetőség
- útiköltség támogatása