Titkárnő [Hungary]


 

Titkárnő

Főbb feladatok, munkák:

irodai adminisztráció teljes körű vezetése, koordinálása különféle külső és belső kapcsolattartást szolgáló iratok, levelek, egyéb dokumentumok készítése, szerkesztése, sokszorosítása jegyzőkönyvek, statisztikák készítése, kezelése, tárolása számítógépes adatbeviteli feladatok végzése döntés-előkészítő háttéranyagok összeállítása, szerkesztése, továbbítása adminisztratív segítségnyújtás a vezetőnek, munkatársaknak, ügyfeleknek, számítógépes programok segítségével gyártáshoz szükséges alap- és csomagolóanyagok megrendelése beszállítókkal történő kapcsolattartás adatok, információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, iktatása ügyviteli program napi szintű használata kapcsolattartás partnerekkel, ügyfelekkel, munkatársakkal, külső szervezetekkel vevői igények felvétele, rögzítése, továbbítása a gyártás és az illetékes kollégák felé kapcsolattartás a vásárlókkal, egyedi igények nyomon követése, árajánlatok küldése humán erőforrással kapcsolatos feladatok végzése fuvarszervezésben történő aktív részvétel, a szükséges dokumentációk elkészítése kimutatások, összesítések készítése a vezetőség felé irodai készletgazdálkodási feladatok ellátása napi posta kezelése, továbbítása, feldolgozása, iktatása

$ads={1}

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • minimum középfokú végzettség
  • irodai adminisztráció területen szerzett szakmai tapasztalat
  • stressztűrő személyiség, kombinatív gondolkodás
  • dinamikus, önálló személyiség
  • kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
  • számítógépes ismeretek (Microsoft Office)
  • ügyviteli szoftverek ismerete

    Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • felsőfokú, szakirányú végzettség

    Amit kínálunk:

  • versenyképes jövedelem
  • Laptop, céges telefon
  • hosszú távú munkalehetőség
  • útiköltség támogatása

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال